اگر میدانستی

اگر میدانستی

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم ،
سکوت را فراموش میکردی و تمامی ذرات وجودت
عشق را فریاد می کرد...
چشمهایم را می شستی
و اشکهایم را با دستان عاشقت به باد می دادی...
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم،
نگاهت را تا ابد بر من می دوختی ،
تا من بر سکوت نگاه تو رازهای یک عشق زمینی را
با خود به عرش خداوند ببرم...



نظرات شما عزیزان:

❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:45---21 اسفند 1393
اعـتراف مـی کـنم بـزرگـترین پـیـروزی کـه تـو زنـدگیـم کـسب کـردم ایـن بـود کـه از نـونـوایـی یـه دونـه پـلاستیک دستـه‌دار خـریدم!
رفـتم خـونه دیـدم دوتـاست چـسبـیدن بـه هم!!


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:44---21 اسفند 1393
آقا من تا چند وقت پیش به ماشینای دو در ( ازین با کلاس گرونا)میگفتم:
تک سر نشین!!!^-^
خو عاخه از کجا میدونستم؟؟؟؟ بابام ازین ماشینا داره یا نه نه م؟!


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:44---21 اسفند 1393
توی چتروم بودم. یه پسره اومد خصوصی بهم گفت کجایی هستی؟
گفتم: تهران.
گفت: کجاش؟
گفتم: ازگل !
گفت: خیلی بیشعوری دارم باهات مودبانه حرف میزنم. کجای تهرانی؟
گفتم: ازگل بابا ازگل!
گفت: اولا ازگل نه و اسگل بعدشم اسگل خودتی بای.

من :| ازگل :| اسگل :| اسکل :| شهردار تهران :| اسکول :||


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:11---18 اسفند 1393
یـہ وقـتهـایـے دلــت مـیـخـواد یــہ پـــرانــتـز بــاز کـنـے


کـسـے کــہ دوسـش دارے رو بـــذارے تــوش !

بــعـد پــرانـتــز رو بـبــنـدے ،


کـہ مـبـادا دسـت احـــد الـنـــاسـے بـهـش بـرسـہ . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: